Din IP

Redan onsdag.

Den här veckan har verkligen bara flugit förbi, man hinner inte riktigt med. Men tyvärr så är det -3 ute idag och grått å blåsigt. Men dagen har ju bara börjat så man vet ju inte vad det bjuds på för väder idag.

Igår var jag med gubben och såg mig om lite i Östergötland, två gånger Norrköping så där hittar jag rätt bra snart. Dagarna går fort när man är med och det händer lite så är det skönt att komma hemifrån. Ska följa med på fredag igen och lära mig lite om Östergötland igen. Alex var på VC med sitt knä igår så nu får hon vänta på en tid till ortopeden. Hon hade slatter i knät plus att den lilla benutväxten hon har på knäet hade flyttat sig. Hon kunde även ha en skada på korsbandet men det får vi inte svar på förrens hon har varit hos ortopeden. Hoppas att allt detta kan ordnas nu när dom har ett litet uppehåll i handbollen. Igår så fick hon sin student mössa och lite andra saker också, ni kan ju bara gissa om hon längtar. Nisse var på massage och efter det for han hem till Sandra och hälsade på trollungen. Där dök även Alex upp så hon fick köra med far hem igår.

Idag ska Linda och jag in med Alex till stan nu på morgonen, hon har en körlektion så ska hon få köra in också. Linda å jag ska upp en sväng och hälsa på Sandra, var ett tag sen jag träffade Mindy så längtar nu. Efter blir det lite ärenden och handla sen är det bara hemfärden kvar. Ja så kommer nog min dag se ut idag, mycket mer spännande blir det inte. Nu ska jag ta och väcka tjejerna så vi kommer iväg i tid.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0