Din IP

Börjat lite smått!

Fick continern i morse så det var väll bara att börja.. Vi sorterade vad vi skulle slänga av alla dator ja och eliktriska saker som min man har i källaren, mycket är ju bra att ha men så har vi tänkt ett par år nu så i år ska det slängas. Så började med att slänga det som samlades ihop igår sen satte jag igång att rensa linneskåp och våra garderober, och det vart en hel del. Vet hur många gånger man släng i högen som ska slängas sen lagt tillbaka det för att spara men sen tillbaka till den andra högen igen fick köra lite blunda och kasta. Jisses vad saker som åkte i continern och efteråt så känns det rätt så skönt. Ska fortsätta imorgon om kroppen håller med för känns nu kan jag lova. Värk i axlar armar och rygg men det får visa sig imorgon hur det blir. 

Vi har även haft ett födelsedagsbarn här idag, Einar vart 19 år och vi köpte honom en klocka så fick han lite pengar av Nisse ikväll så han och Linda for in till Vadstena för att köpa lite för att mysa nu på kvällen. Och imorgon så kommer Sandra med Mindy och Vincent plus att hon har med sig tårta för att fira Einar. Alex skulle också med sen skulle hon låna bilen för att åka till Motala för att lämna CV på en del arbetst ställen.  Så onsdagen kommer gå undan för det gör den gömt när dom små hjärtana är här.

Får nog bli potatismos och korv imorgon alltid smidigt när vi blir några stycken. Ska nog snart dra mig till sängen för idag så var ögonlocken bra tunga.

God natt & Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0