Din IP

Farsdag.

Farsdag vart Morsdag vid frukosten, för när jag kom upp så var min man igång med frukosten. Stekt potatis & stekta ägg och kaffe på det.. Snart började sms:n komma från tjejerna fast vi firade honom i lördags. Vi fortsatte att slänga lite mer men nu är continern full och vi känner oss färdiga och det känns skönt. Så tack tjejer och era pojkvänner för hjälpen. Nisse och jag åkte in till Alex för att byta soffa, hon fick Jennifers gamla och Alex gamla kommer ut hit igen för att stå i Mindys rum. Efter det for vi till Motala och Sandra & Mårten för att lämna laddaren till hans telefon som han glömde hemma på lördagen. Där bakade Sandra sockerkakor och muffins som vi fick till kaffet kanongott var det. Vart kvar där en stund och på hemvägen stannade vi till på Östenssons och köpte hem frukost. När vi var hemma så var det mörkt och inget mer gjort för denna dag.

I morgon ska jag vara i Motala hos Sandra för att ha Vincent när hon är med och skolar in Mindy på dagis. Så Vincent och jag tar en sväng på stan för dom bor ju så nära nu, bara tunneln så är man i stan. Spännande för Mindy att börja på dagis och nyttigt. För nu har hon ju allt för sig själv så det är bra för dom att komma ihop med andra barn och lära sig att samsas. Ska bli kul att höra vad hon tyckte om det, dom börjar med en timme i morgon och nästa dag blir lite längre plus att Sandra ska försöka att gå ifrån.. Så får vi se om hon klarar tredje dagen själv eller om Sandra måste vara med. 

Nu börjar det nog bli dags att slänga sig i sängen brevid min gubbe och böka men både kudde och täcke. 

God natt och ta hand om er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0