Din IP

Trött & seg.

Ja man kan ju inte vara pigg jämnt utan bara göra det bästa av det och det är väll att gå och sova. Fick besök av Sandra och dom två små här i eftermiddag och det är ju bara så roligt. Vi var inte hemma när dom kom utan kom lite efter och Mindy hon for ut för att vinka och prata med mormor och morfar.. Det värmer när det är ett stort leende på henne och hon säger ni kom hem.. Ja man får ett sånt lyckorus i kroppen när man är tillsammans med dom små ja även dom stora gör mig enormt lycklig, japp jag är rik på kärlek av min familj.. Sandra vart bjuden på mat av Linda & Einar så sällskap hade hon så hon slapp sitta själv. Nisse och jag var förbi och träffade Alex och av henne fick jag med mig lite tvätt hem som jag ska in och lämna tillbaka till henne imorgon. Hon åkte upp med oss till bussen för hon skulle till Motala och senare i kväll så hade hon träning. 

Imorgon så blir det att fortsätta att slänga och rensa och på lördag kommer alla hem med sina respektive för att hjälpa till. Ska ha mindy & Vincent här imorgon för Sandra och Mårten ska följa med Jennifer & Per för att hämta en soffa som hon köpt i Västervik. Så kommer dom tillbaka och sover här Sandra & Mårten eftersom dom ska vara här på lördagen. Jennifers gamla soffa ska till Lindas & Alex lägenhet och deras gamla soffa ska Mindy få å ha i sitt rum som hon fått här hemma. I helgen så blir vi hemma för att röja och umgås för på söndag så är det Farsdag och det ska ju firas. Blir mycket firande nu i veckan som kommer för den 18 har vi vår bröllopsdag och det var 22 år sen nu så fyller Nisse den 19 november. Frågan är ju vad man ska köpa till gubben så börjar imorgon med att hitta en farsdags present, vet vad jag ska köpa men kan ju inte avslöja det här.

När det är dags så sov gott och dröm sött... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0