Din IP

Vilket underbart väder!


 Ja vädret kan man inte klaga på idag inte, solen har vart framme och en 6 till 8 grader varmt har det varit. Kroppen har varit lite vän med mig idag lite öm efter massagen men enrgi hade jag idag. Så förmiddagen bestod i att städa för här i helgen ska det firas. Efter städningen så var det dags att fixa till sig för en tur till Motala för att besikta V 70, stammis där nu för har vart med S 80 och H-bilen också. Fick ombesiktning för ett lager var dåligt framtill men det fixar min händiga man. Alex, Linda och Einar åkte med in till Motala och Alex stannade där för att gå på arbetsförmedlingen. Dom andra följde med till bilprovningen och sen hem ut på landet. Handlade som vanligt på vägen hem för det finns alltid nåt att handla eller som fattas hemma. Vi har ju lanthandel men var utan några år så nu är man så van vid att hamdla i stan så man glömmer bort det. Så är det inte speciellt billigt heller men helt kanon att ha men som sagt dålig på att nyttja. Kvällen ägnades åt att tvätta för nu hade maskinerna fått vila lite för länge och då blir det snart fullt i tvättkorgen.

Idag fick Alex äntligen tid till sin operation för knät, och det blir den 17/1 och tiden får vi reda på på eftermiddagen innan. Ska bli skönt för henne att få detta gjort så hon kan komma igång ordentligt, tränar gör hon ju nu då men inte spelat nån match och det är hon ju riktigt sugen på. Efter operationen ska hon vara still i fyra veckor och det kommer krypa i henne. Men snart så Alex så kanske det är bra och du kan köra på fullt ut.

Så en liten miss jag gjorde i FB, vi har nämligen bröllopsdag på fredag.. Jag skrev då att det fick bli middag och mys hemma då och många trodde vi hade dagen idag, sorry ni rara men på fredag har vi vår 22 andra bröllopsdag och på lördagen så fyller gubben så här ska det firas i dagarna två. Vi blir även hemma denna dag för på lördagskväll så dyker alla upp för att fira sin far. 

Till min kära make!

Vi har nu varit tillsammans i 27 år förlovade i 25 och gifta i 22 år, fyra härliga och underbara tjejer som vi är stolta över har vi fått. Två barnbarn har vi också berikast med, Mindy & Vincent som vi bara älskar att tillbringa tid med. Så du hjärtat! tack för barn och barnbarn för utan dig hade ja inte haft detta. Älskar dig lika mycket än och hoppas på många underbara år till, kanske en dag så men det behåller vi för oss sjäva.

Älskar dig hjärtat......

Kommentarer
Postat av: Sussie

*Ler*Då får jag ändra mina gratulationer till er i förskott. Kram kram.....:)

2011-11-17 @ 08:57:15
Postat av: Åse

Tack du gumman, kramar om.

2011-11-18 @ 06:30:26
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0