Din IP

Äntligen!

Gick upp två i natt för att följa med min karl på körning till Stockholm, så är rätt så seg nu och karln sover. Vi vände hemåt runt tio och så vart det ett stopp vid Nyköpings Bro för att äta, var kasslergratäng och potatis och det smakade bra. Fortsatte sedan till Linköping där det vart ett stopp på Net on Net för att köpa gubben en Samsung Galaxy, så nu har vi varsin och är supernöjd med den telefonen. For vidare till Biltema för köp av bildelar till V70 för Volvo ringde på morgonen och berättade att S80 var färdig. Så från Linköping vart det att köra över Motala för att hämta hem den efterlängtade bilen. Dom hade gjort ett kanon jobb och den gick bra efter allt elände. 

Jag tog S80 och åkte till Vadstena för att handla på Östenssons innan jag for hem. Jag var förre gubben hem så när han kom hem så gick jag ut och hämtade allt som skulle in. Linda & Einar hade varit duktiga här hemma och hjälpt till med lite plock.Far och jag tog bilen och for in och hälsade på Alex en stund, ja fyllde på kylskåpet gjorde vi också. På Östenssons vart vi kvar ett tag för träffade Pia så det vart att prata en stund. Helt underbart var det att få tillbaka Volvon var det, man har saknat den. Kvällen vart rätt så slö här hemma och far han sover nu och snart är det nog dags för en annan med.

Denna helg blir vi hemma också för far ska byta lite saker på V70 och jag passar på att åka å titta på lite handboll i Vadstena på lördag. Tänkte jag skulle titta både på Damerna och Herrarna som möter Motala, brukar bli rätt så tuffa matcher när dom drabbas samman i Derbyn. Alex lag i Motala ställs mot Erping i Linköping på borta match som jag tror blir en tuff uppgift för dom. Men håller tummarna att dom kommer hem med två poäng. 

Nu ska det sovas lite skönhets sömn, sen om det hjälper återstår att se..
Godnatt alla ni där ute och var rädda om er.

Kommentarer
Postat av: Samma sjukdom

Att du orkar med din sjukdom.Stiga upp mitt i natten åka runt med gubben och sedan fara runt och handla bära in från bilen m.m.m.m.

Måste vara en stålqvinna.

Sköt om dej.

En som skulle vija orka lika mycket som dej.

2011-10-14 @ 20:47:24
Postat av: nisse

Hm ändrade Åses första kommentar den var kanske för hård men faktum kvarstår att ipnumret hamnar bra nära där några av våra (vänner ) står ip:90.237.158.209 sök gärna och hamna bra nära där dessa tomtar håller till.

Frågan är väl varför orka bry sig igentligen med dessa människor.

Som en gammal kärring sa till mig en gång i tron att hon satt säkert, lär dig lite om ip nummer.... jaa du tanten kan kanske mer än du tror.... för det är ju så att allt som behövs är ett bra sökprogram, och inte har jag speciellt lång inlärning när jag märker att folk ljuger mig rätt i ansiktet.

God natt gott folk hösten kommer fort nu.

2011-10-14 @ 23:17:22
URL: http://asease.blogg.se/
Postat av: nisse

Efter en god natts sömn som den oskyldige alltid sover och en del funderande så kunde jag konstatera att den jag pratade med igår försökte göra med mig som sekten hbk gör, dvs glida på sanningen en aning... Du sa en del saker som faktiskt bara du kan känna till så avslöjande, när man ska briljera så tilltrasslat allt blir då.

2011-10-15 @ 09:44:52
URL: http://asease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0