Din IP

Bra besked idag!

Satt och funderade lite över det här om förnedrings tv, jo ni hörde rätt jag som ser på BB tar upp ett sånt ämne. Själv skulle jag aldrig ställa upp, men tycker om att titta på ett sånt program som BB men tyckte första omgången var bäst. Var liksom en mer test av deltagarna nu är det fester och sex som gäller. Arga snickarn tyckte jag gick lite för långt när han härjade på karln där. Behöver ju inte hänga ut honom om föräldra möten och hur dålig far han är , han var väll där för att snickra eller? Samma med Idol hur juryn var förr helt sanslöst vad det kväcktes där ena grodan efter den andra... krakarna fick väll men för livet men visst har denna realtv fött ett och annat rikspucko.
Robinson Robban är ju en av dom ja många finns det att nämna, Vadstena har faktiskt ett också som var med i en såpa som heter Tylösands kungar. Som gick ut på att festa som svin och sex åt alla möjliga håll och den killen har väll fått storhetsvansinne idag. Han tror han är kung men kan inte förstå vad dom ser hos honom eller är det att han är såpakändis? Ja jag såg skiten men det gjorde jag för att gotta mig när Killen gjorde bort sig nej nu får det räcka för idag måste ju hinna med min egen vardag också.

Idag har jag varit nöjd med mig själv och det är en underbar känsla så kostade på mig en riktigt varm och skön dusch efter alla bestyr. Fixa till mig så gott det gick med lite smink för att försöka se skönheten, klart jag gjorde ju för ja var supernöjd att vara mig idag. In till Motala för att plocka upp Alex som redan var där och sen upp till lasarettet. Hon skulle till ortopeden och där har vi varit ett par gånger, men idag föll verkligen en stor sten från både mitt och Alex hjärta. Inom tre månader så ska hon opereras i sitt knä och hon får spela sin handboll så äntligen så kanske det kan bli en match för Motala snart. Hon har en benutväxt strax under knät som efter mycket spel och mycket stryk på knäna har blivit halv stor som en kantarell sa läkaren så ligger den och skaver mot ledbandet och mycket brosk var det runt den. Så hittade dom nått som jag totatalt tappat namnet på men den var nått som försvann av sig själv. Nu kom jag på... Slämsäck på ledbandet. Efter operation så ska hon vara vilandes i tre eller fyra veckor sen ska tjejen vara fit for fight... Haft Linda och Einar här på besök ikväll alltid lika trevligt när ungarna kommer hem till oss..

Godnatt och sov gottt, imorgon möter vi en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0