Din IP

En frukost höjdare

Det är inte så ofta jag brukar låna min frus blogg men ibland händer det. Idag så fick jag en länk  genom face book kul länk faktiskt .


När jag ser den film så kommer jag att tänka på, ja du E** paddor hugger i sig utan att tänka på vad de stoppar i munnen och sväljer det mesta med hull och hår, det gör däremot inte jag , min fru eller våra vänner.
Påminner faktiskt om någon som bor i en husbil som kör ut huvudet och hugger lite vilt omkring sig.
Skål på er alla som känner er manade så här dags.

När jag ändå är på hugget ¨så kan jag väl passa på att ge en eloge till Hbk, som blivit den minst demokratiska klubben  för husbilar i mannaminne. Folk vågar snart inte ha åsikter på er hemsida men det är väl det som är meningen att boskapen ska anpassa sig till fållan, starkt jobbat gubbar jag gör vågen för er..........

Idag är det på pricken 1 år sedan vi hade kräftskiva i år blev tyvärr ingen men kanske nästa år....... Tack alla ni som gjorde den trevlig förra året.

Kommentarer
Postat av: Lennart Nilsson

Hej på er kungligheter

Varför blev det ingen kräftskiva i år. Det var förbannat trevligt. Skrattade gott åt grodan från Borås, det var verkligen likt. Skulle bara haft en mask i munnen.

Hälsning Lennart

2011-10-19 @ 15:57:41
Postat av: Åse

hej på dig Lennart!

Vi har inte riktigt hunnit med det men till nästa år ska vi försöka igen. kanske något tidigare nästa år så det är lite varmare. men trevligt att ni tyckte det var trevligt.. Nu skrattar jag Lennart!!! mask i munnen ja det skulle vara en syn. Hälsa och krama Anki.

2011-10-19 @ 19:47:03
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0