Din IP

Fredag och vi är hemmma!

Och så kommer det nog bli nu tre helger framåt.. Kände att vi behövde vara hemma denna helg för att få nåt gjort så Nisse jobbar hemma och jag åker till Motala och tittar på handboll imorgon. Alex ska inte spela, knäet som krånglar så på Måndag blir det ultraljud. Nästa helg så blir vi nog hemma med finns så mycket småfix som måste bli färdigt innan vintern kommer. Och då kan jag åka å titta på derbyt mellan Motala och Vadstenas herrar och det brukar gå hett till. Vadstena ska ha ett riktigt bra lag i år Motala har väldigt unga spelar som jag såg när ja var på Alex träning. Och tredje helgen hemma så ska det bli dop i Grebo och han kommer bli så fin i sin frack lilla hjärtat. Sandra ringde idag och berättade att Mindy fått dagis plats, så den 11 november ska det hjärtat börja, lilla tjejen som blivit stor. 

Känner att jag har en förkylning på gång som inte vill bryta ut, kliar i halsen och är hostigt. Seg som sjutton var man imorse ja det tog ett tag innan ögonen var öppnade. Plockade lite här hemma och både tvätt ådiskmaskin har gått sen allt annat plock. Duschade och drog mig in till stan, skulle till apoteket och handla ja även så vart ju två kebabsallad hemhandlad också, kan ju inte gå ifrån traditionerna. Träffade Linda & Einar som skulle till Linköping för att vara hos hans mamma några dagar, hon jobbar i Norge en månad i stöten som sjuksköterska. Åkte upp till Alex för att hälsa på och hon stod å diskade när jag kom sen följde hon med till Östenssons och handlade, så då hade jag privatchaffis. 

Hemma gjorde jag färdigt allt så vart det att vänta på gubben så vi kunde få njuta av kebabsalladen. Ja man såg ju framemot fotbollen men såg bara en halvlek annars hade jag somnat. Men dom ledde med två noll då men nu vet jag inte alls så det får bli en titt på aftonbladet. 

Ha en bra helg alla rara själar.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0