Din IP

Lite bilder från helgen...



Man kan inte annat än charmas av lilla Vincent.. Så som oftast glad med ett underbart leende.



Denna bild ger mig ro,,,,



Underbar natur i Fegen där vi låg över en natt och ett paradis för dom som gillar kajak och fiske.



På lördagen så besökte vi Ullared och jag tror bilden talar för sig själv. Men lite hittade vi allt.



Här landade vi efter en dag på Ullared, Gyllene Utter och sällskap hade vi av två andra bilar..



Avslutar med en luftballong som man finner i rondellen när man tar av till Gränna.

Kommentarer
Postat av: Marie S

Vid den bryggan har jag badat... :-) Ja Fegen är en underbar liten ort... Längtar tillbaks till sommaren och vår tjejerna vi hade dit... :-)

2011-10-31 @ 20:39:36
Postat av: Åse

Ja du marie det var vackert där.. Nu när vi kom så var det mörkt och på morgonen låg dimman tätt. Ström kunde vi glömma för det var så vattensjukt där så hon tog inget betalt för att vi stod där annars så tog dom 40 kronor. Men helt klart så kommer vi återvända nångång.. :-9

2011-10-31 @ 20:51:04
URL: http://asease.blogg
Postat av: Sussie

*Ler* Ja jiisses sicken kö,(Lite elak mot mitt eget kön får jag väl vara va?..strunt e samma de e jag allefall, jag bjuder på det :-) Jo..jag tänkte skriva att det var väl ungefär 99% shopping tokiga"Kärringar" som stod i den där helt galna långa kön. Tur att ni kom dit i skaplig tid så ni slapp alla dessa shopping galna kärringar...Eller?:)

Men en härligt avkopplande helg låter det som ni tillsammans har haft. Måste också bara få poängtera att bilden av bryggan som är intäckt av dimman är en helt underbart vacker bild..just precis som du beskriver så ger den själen ett ända stort lugn. Men snart du vännen så längtar jag tills våra vägar korsas igen & vem vet det kanske blir ganska så snart...:)

//Kramen på dig & krama dina fina efterrätter här i livet.

2011-10-31 @ 20:53:08
Postat av: Åse

Behöver inte vara elak för det är bara sanningen, vi kvinns tappar allt förstånd när vi shoppar och slås med näbbar och klor för att få det vi vill ha. Roligt att du också kände ett lugn när du såg kortet funderar starkt på om det ska få bli en tavla som får pryda väggen här hemma. Ja jag hoppas att det blir så fort kanske fyra dagar.. Ska krama dom från dig.

Hård kram tillbaka och hoppas få den live om några dagar...

2011-10-31 @ 23:12:50
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0