Din IP

Nu är det dags att se upp!

Ja så börjar denna tråkiga årstid med halka, vill inte kan det inte bara få vara som det är nu hela vintern. Visst är det roligt för alla barn när snön faller och Ombergsbacken blir full av liv för alla har ju inte råd att åka till fjällen. Givetvis så vill jag ha snö på julafton och nyårsafton men sen räcker det för mig.. Men har hört att det ska bli en riktig varga vinter i år och hoppas innerligt att dom har fel. men samtidigt så längtar jag till att ta fram all belysning när det är så här mörkt nu men ack vad skönt det är att ta den alla julsaker senare sen. Och i år har vi en nykomling med oss när vi firar jul, lilla Vincent ja han börjar bli stor nu killen. Så klart så gör Mindy & Vincent julen rolig igen nu när ens egna barn är stora. Dags att föra traditioner vidare började förra året med min mormors tomte som står med paket i säcken åt dom små.

Men tycker inte om denna årstid pågrund av att jag lider mycket mer av värken nu. Skulle bo utomlands några månader nu istället och komma tillbaka när det är varmt och skönt igen. I morgon blir det en tidig tripp till Motala för att skjutsa mamma som ska opera sig, hon ska vara inne åtta och 09.10 ska jag besikta S80 så det blir två flugor i en smäll så tar en sväng till Sandra och hälsar på. För hörde nåt om att hon och Jennifer och barnen skulle hem till min mormor senare och baka. Ni är bra gulliga som hjälper henne med det så får hon ha dom små runt sig som hon gillar. Vi hade en trevlig lördags kväll med Pia & Peter igår. Träffade Pia på Östenssons förra veckan och när hon hörde att vi var hemma i helgen så bjöd hon in sig och Peter, härligt med spontana människor. Så det vart sent igår dom åkte hem vid ett så nu ska jag snart traska till sängen för har några timmar att ta igen.

God natt på er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0