Din IP

Seg måndag.

Då är det dags för sängen, var bara tvungen in hit och skriva lite. Vaknade med mycket grus i ögonen i morse men det var bara att gå upp för skulle skjutsa Nisse till Volvo i Motala. Lastbilen har varit inne för lite sevice sen i torsdags. När man kom hem så vart det lite kaffe och så så klart lite datortid. Har en förmåga att fastna bland alla FB spel. Men sen var det dags att börja göra lite av det man alltid gör, köra diskmaskin och tvätta så givetvis det där plockandet som gör varje dag. Förmiddagen var seg och vädret hade ju svårt att bestämma sig för sol, blåste gjorde det också men lugnade allt eftersom eftermiddagen kom. 

En sväng till stan vart det också, Linda & Einar var med också för dom skulle köpa saker för att kunna göra porträtt av Mindy & Vincent. Linda har alltid gillat att måla och Einar är en riktig hejare på det. Själv var jag på apoteket så handlade vi sen tog vi en sväng och hälsade på Alex som hade Madde hos sig. Sen vart det att åka hem för att göra iordning lite att äta när faren i huset kom hem. Han var hemma sent idag han kom vid 17.00 så han åt lite sen skulle han hålla på med L-bilen. 

Jag älskar min nya telefon Samsung Galaxy, jag som alltid sagt att man ska inte ha en telefon med massor av saker i utan den är till för att ringa i.. Nu undrar jag hur jag har klarat mig utan den och även far går i köp tankar på en. Men ibland eller som oftast så är det bra när framtiden går framåt. 

 I helgen så var vi på Öland och skörde festen och läste ju om bojkottning av Borgholm på grund av ställplatser och detta med campingen där. I Färjestaden hade dom täckt över förbuds skyltarna som satt i somras och vi var nog ett 50 tal bilar som stod där. Och då är det precis utanför campingen och inget gnäll var det heller. Mörbylånga så stod det en hel del också och när vi kom till Borgholm så stod dom överallt och inget gnäll där heller. När man läste på deras hemsida HBK:s så var det nästan som en uppmaning att man inte skulle åka dit utan visa sitt missnöje. Många stod ju där som hade HBK märke också så alla i klubben kan ju inte tyckt likadant. Men av alla H-bilar i Sverige så kan väll bara HBK stå för 10% och då undrar jag talar ni för oss alla andra också? För uppenbarligen tyckte inte alla som ni och bojkotta nått som är så trevligt som skörde festen är nog svårt att få folk till.  

Nej nu ska det bli sängen! Kramen på er alla härliga...

Kommentarer
Postat av: Sussie



*Ler*Ja en sak har jag lärt mig med teknikens under, man ska aldrig säga aldrig. Och håller med du…Tur att det går framåt & inte bakåt.

//Kramen på dig!

2011-10-04 @ 07:56:53
Postat av: Åse

Visst är det gumman!

Kramen tillbaka till dig.

2011-10-04 @ 10:21:19
URL: http://asease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0