Din IP

Vart hemma och grejat hela dagen!

Vilken energi jag har haft idag det bara tuffade på och det är bäst att hänga med för man vet inte hur länge det varar. Lagt undan alla sommarkläder och skor ut med mattor och dammat å moppat. Tvättat & vikt börjat att damma och diska glassen i baren rensat bänk och skåp i köket. Rensat på våra kläder och om ni undrar! ja min man är inte bortstädad. Känner mig lite duktig idag för det är inte ofta jag får så mycket gjort på en å samma gång på grund av värken. 

Vilket härligt väder vi fick och det var riktigt skönt ute mitt på dagen men vart fort kallt. Men visst är det tråkigt med mörka mornar och mörka kväller, men det hör ju årstiderna till... Så bara att bita ihop och tro vintern kommer och går fort. Så som det har vart idag får det gärna vara fram till våren nu skulle bli så glad då så. 

Nu ikväll har jag gjort i ordning min och fars mat till imorgon, kyckling och sallad. Även så har jag klippt honom och visst var han långhårig nu. Så nu är det bara att softa och killa som tjejerna säger...

Men vilket tjat det varit om Juholt denna dag okej tycker inte om det han gjort och det gäller för honom som alla andra att ta reda på hur det ligger till. Dom som sitter på såna  topplöner så måste dom ändå ruffa åt sig lite mer, fy skäms!
Mona Sahlins  toblerone ter sig ganska så liten.. De jag undrar är vad som är skillnad på hennes och Juholts fiffel? Är det att hon var kvinna som gjorde att hon försvann ett tag för Juholts fiffel heter ju bara ett misstag. Ja man ska ju inte förundras över HBK när inte ens våra politiker kan göra rätt för sig. Måhända har styrelsen utbildas i riksstan för då har ju allt en förklaring.
Nåt som förvånar lite var ordförandes svar i HBK varför han inget skrivet på sidan var att han väntade på styrelsemötet, Men hallå! nåt måste ju hända varje månad som är värt att pränta ner och visa era medlemmar. Ni som växer och det händer så mycket, nej ni se till att ändra erat räknesystem och gör som MHC för det är mer ärligt än det ni gör nu, fast å andra sidan är ju inte så mycket av det som händer där speciellt seriöst emellanåt så länge inget görs åt de uteslutna för tre år sedan så kommer farsen/cirkusen Hbk fortsätta om och om igen med nya människor som råkar illa ut av de ansvariga. För det verkar vara alldeles för lätt för ansvariga att skylla på alla andra i denna trista historia ....

Ha en underbar kväll alla goa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0