Din IP

Börjar bli lite trött i ögat!

Ja det märks att man varit vaken sen klockan två nu, kommer sova så gott sen. Har varit med min gubbe idag skönt att komma ut lite. Stannade på hemvägen och köpte luft madrasser för helgens äventyr, fyllde på med muggar också. Var på Östgöta camping och köpte toa papper tog slut när vi var ute förra helgen. Fick även rabatt kortet förnyat hos dom. Sväng in till City Gross för att handla för helgen, skönt att ha det gjort imorgon. Nu hade dom öppnat sitt fik och kommit igång med scanning, lika bra där som Ica nu när dom har eget bagari. 

Hemma har det gått trögt så inte så mycket har blivit gjort då. Men gjorde mer igår då för visste att det skulle gå på låg växel när jag kom hem. Tittat lite på handboll och Nisse har grejat med H-bilen, tankat fyllt på vatten.. Ja jag har fixat lite i den med. Men vilket väder det är och vilka regnskurar det kommer, idag kom Einar till Linda så får vi se hur länge han blir kvar.  Så han ska med oss också i helgen. Jennifer och Per kom ju från Italien igår så dom hade inte lust att åka i helgen igen. Per började jobba idag och Jennifer jobbar i helgen.

Tejpen jag la in lite information om funkar kanon, lite lite ömhet kan jag känna fortfarande men trycket är borta. Klistrade på Nisse igår också och han tyckte sig också känna en förändring av värken.Nu ska den väck söndag sen återstår det att se hur det är. Men har ju köpt en rulle men tänkte jag skulle vara utan en vecka innan det nya ska på. 

Tänk så det kan bli ibland, hoppas det inte är något som kommer i mellan..

 Gonatt alla fina!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ja vad skulle Sverige vara utan Östgöta camping??? *Ler* Tom vårat företag lite smått fattigare eftersom vi levererar oljor m.m till dem. Må gott vännen...Kram kram!

2011-09-30 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0