Din IP

En dag att minnas...



En trevlig kväll på Kina resturangen i Vadstena när jag fyllde förra året. Barna bjöd mig och farsgubben på middag och det var uppskattat.



Vad man kände sig bortskämd denna kväll, vi kör väll på en repris i år med tjejer..



Alex & Mindy..



Mormors & morfars hjärta, och i år fick vi ju ett till barnbarn.. Lilla Vincent, tänk att det kunde bli en kille när det bara blivit flickor.



Klart man var glad en sån här underbar kväll.



Mina underbara tjejer, älskar er. 

Kommentarer
Postat av: Sussie

*Ler* Även jag kommer ihåg den där kvällen fast jag inte var med. Men jag minns ”nån” som var väldigt spänd inför vad som komma skulle inför den kvällen, syns verkligen att ni hade det riktigt trevligt tillsammans allihop. Riktigt snygga & matchande döttrar har ni verkligen, jag tänkte på den fina bilden när dem är samlade med sina snygga röda jackor…. Härligt gäng är ni. // Kramar om!

2011-09-22 @ 14:40:21
Postat av: Åse

LER tillbaka min vän. Oj ja det var jag, nervös så in i bomben. Roligt när man inte vet vad som ska hända men läskigt. Tack för dom vänliga orden om mina döttrar, och det där kortet är jag riktigt nöjd med.



Kramar om hårt!

2011-09-22 @ 15:13:21
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0