Din IP

Idag har man vart med gubben.

ja det vart en tidig morgon, kl 03.00 så var vi i väg vid 03.30. Men kände när vi kom till Stockholm att det var bäst att åka tidigare nästa gång för köer var det idag. Nu har nog alla Stockholmare kommit igång efter semestern igen. Vi vände hemåt vid tio- halvelva och då var det kö också. Stannade i Nyköpingsbro och åt mat, jag tog raggmunk och fläsk Nisse tog pannbiff. Got var det så vart det varsin kaffe efter, ja kan man tänka sig karln tog också kaffe. Vi stannade i Herrbeta och slängde soppor, hade en äcklig sallad i en påse som jag ville bli av med. Eller salladen var inte äklig men dressingen. Så stannade vi till vid Jula och handlade lite även City Gross fick besök av oss. När vi kom till Vadstena var det dags för nästa stopp, Davidssons Måleri för att handla mer färg till huset. 

Så var vi hemma och snart dök Linda & Einar och Alex upp. Hon skulle hämta sitt knäskydd till träningen och givetvis så glömde hon det igår. Hemma har det blivit slappt går lite som en dimma när det blir så här tidiga mornar. Imorgon blir det en sväng till Motala för att se till lilla Mindy. Så kommer Jennifer och byter av mig när hon slutat att jobba. Hem och fixa med H-bilen så den är färdig på lördag när det är dags att bege sig iväg. Nej nu ska jag ta mig till den mjuka sängen för en skön sömn.

Natti natt på er alla... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0