Din IP

Upp som en sol och ner som en pannkaka.

Ja lite så känns det idag, lite öm när jag vaknade i morse men fick plocket gjort och lite tvätt också. Så pigg så det vart en cykel sväng till Borghamn där jag fortsatte längs med strand promenaden. Inser varje gång när man tar den vägen hur vackert vi bor här med Omberg och vättern. Synd bara att hamnen inte tar tillvara och gör ett par fina ställplatser för gott om H-bilar är det här nere. Tydligen så får man stå om man frågar och även el kan man få då. Hem vart det att kämpa på och ja kondisen är ju inte så himlans bra då. 

Alex & Linda dök upp och nu så får Linda sitta bredvid för lillsyrran har tagit över ratten, men Linda tycker det är skönt att slippa köra. Eftermiddagen vart lite kämpig med värken men visste det skulle bli lite bot när gubben kom hem. Alex tränare Pontus hörde av sig så ska se om han kan hjälpa med sin  mirakel tejp, ja den frågan får jag besvarad om några dagar. Ska med in Alex till träningen för att han ska tejpa mig å ja ser hur han gör. Har beställt en rulle idag 75 kr st kostar dom. Rosa och grann är den också, så fint så. Idag körde Nisse möblerna till vinterförvaring så kvälls maten kom givetvis därifrån. Så ska vi försöka att få till nåt tillsammans med Pia och Peter för var allt för längesen vi träffades. 

Ett varmt bubbelbad var inte helt fel, och då menar jag varmt så det bränner i skinnet. Sen ner i spatt med nacken och på med bubblorna, så underbart skönt för det onda. Sen fick Nisse  ge mig lite massage och smörja in med tigerbalsam, kan ju säga att det är riktigt skönt nu. Ja så kom jag på att jag måste bädda rent för ja rev ju den allt i morse, så vilken natt för nybäddat är det inte mycket som går upp mot. Just nu sitter vi och väntar på Alex som är i Motala och tränar, hon har pizza här och ska hämta Linda som ville vara kvar här i eftermiddags men nu så har suget efter stan kommit. Och Alex kör ju så gärna nu..

Ha nu en skön kvälll ni goa! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas vännen att tejpen fungerar på dig så att den kan lindra värken din.

Och du, vem behöver åka på Spa, det räcker att åka hem till er,Bubbelbad, Ångdusch,Massage,God mat & Trevlig sällskap....Kanske en affärside ;-)



Ha en underbar dag & kramar om!

2011-09-20 @ 08:32:23
Postat av: Åse

Smart du är Sussie, ska nog fundera på det där med spa. Men du vet ju att dörren är alltid öppen för dig så bara komma ska jag ta hand om dig. Och du, du får det grattis bara för att det är du.



ha en underbar dag du med & kramar tillbaka!

2011-09-20 @ 08:49:30
URL: http://asease.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0