Din IP

Askersund.

Ja där hamnade vi i dag och vi är sex H-bilar och en Husvagn, svenskar? ja alla utom en som vi har som granne och kommer från Tyskland.  Vädret finns väll inte så mycket att säga om mer än att det har regnat men just nu så har smattrandet på taket har slutat. Så visst det skulle inte göra ont att få sällskap av den gula imorgon sen en härligt blå himel utan moln skulle inte göra ont.. Men jag är nöjd för vi är ju ute med sommarstugan och då trivs man kanon.

Fick sällskap av min svägerska med två söner, bror min var i Laxå och jobbade där han har sin firma och just nu är det mycket med alla som vill byta däck. Men vi fick träffa honom med en sväng och tack för det goda fikabrödet. Här tar dom 140 för en natt och vill man ha stöm så får du plusa med 40, men toaletter och dusch ja hela servicehuset är kanon. Värdparet är trevliga ja lite av hur dom är i Grossen, därför vi har återvänt hit. 

Vet inte vad det vart med mig idag men kanon trött har jag varit hela dagen. Hoppas på en piggare dag imorgon när Mindy ska vara med oss tills på söndag. Kommer nog bli sängen här snart och lyssna på gänget i EPA - traktorn som dunkar musik så visst passande att vara trött och kommer somna som en klubbad oxe..

Säger då Natti Natt på er!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0