Din IP

En snabbis!

Ja internet funkar inget vidare denna gång här och det kanske beror på att det är fullbelagt. Ja jisses vad Tyskar det är här, såg en svensk åka förbi här idag och det var en HBK:are.. När vi kom in i Grossen igår vid 21.30 så var det som att köra in i en spökstad, alla sov verkligen och även på ställpltasen så var det kolugnt.

 Idag har det varit söndag och mycket var då inte öppet så vi kan säga vi har vilat upp oss idag. Men i morgon så blir det shopping på Calles så ska det firas Påsk efter det.. Nu är det dags att sluta för känner på mig att internet är kört snart igen..

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Åses

Ja du Jonny! inte trodde jag att det skulle vara så mycket Tyskar i Tyskland... :-) Så fick ju lära mig nått nytt igen då plus att se ställplatsen fullbokad.. Ja så hade vi en rar granne så jag kände mig hemma, men berättar mer när vi träffas fast tänker du tillbaka till Hornborga sjön så kan du nog räkna ut ett och annat vad som sas när vi pratade Kunga hus... :-)



Kram & Krama om Sussie :-)

2012-04-07 @ 21:48:22
URL: http://asease blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0