Din IP

Far & Flyg!

Ja lite så har det vart idag,  arg och hatisk ja det också. Försökt att lägga mig en stund nu på eftermiddagen men visst går bra fem minuter så tycker jag att jag inte får nån luft så blir jag förbannad för att jag inte kan spänna av och bara flyta iväg.. Tröttt så det finns inte ord för hur trött jag är men till vilken nytta när sömnen inte vill komma. Man får bara en sak av detta och det är ångest när man till och med känner av en så simpel sak som att trycka till på tangenterna och det går som spjut genom kroppen.. Skulle ge vad som helst för bara en och då menar jag en smärtfri dag för vet fasiken inte hur det känns. Ska försöka få lite massage av gubben när han kommer in fast det känns som rör mig inte.. Men vissa punkter på kroppen gör fruktansvärt ont och inte är det lätt för gubben att veta var, men han hör när jag skriker AJ rätt ut... Hatar sig själv dessa dagar det är inte svårt att göra :-(

Kan det inte bli onsdag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0