Din IP

Huvudvärk!

Ja det vaknar man med idag, men fruktansvärt stel i axlar och nacke så förklaringen sitter nog där. Men vädret var bättre idag än igår redan sju grader varmt och vindstilla och inget blött som kommer ner. Så hoppas dagen kan fortsätta så här nu och imorgon skulle det bli bättre. Igår var dagen för trist och grå ja kall också.

Men jag trotsade regnet och tog en promenad som var kall och det duggade hela tiden men när jag kom hem så öppnade sig himlen rejält så lite tur ska man ha ibland. Men var småfrusen hela dagen och det kom nog av promenixen. Men skönt var det att komma ut och röra lite på sig. Annars så rann dagen på med det vanliga igår, plock, tvätt så vart det renbäddat och visst finns det inget härligare att få lägga sig i en renbäddad säng och somna i. Sandra & Mårten kom på kvällen för att byta till sommardäck och Mindy var med och underhöll oss, Vincent var hos moster Jennifer som också var sugen på dom små men Mindy ville följa med ut hit. Så mycket bus & Mys vart det och hon ska hinna med tusen saker när hon är här. Det ska målas byggas och tittas på film, ja tiden rullar på när hon är här den lilla.

Idag ska jag åka och hälsa på Alex men först ska jag hämta Linda som har Ung Möjlighet på shemat i Motala idag. Hälsokost affären ska få ett besök av mig i Motala också... Sen hem och fixa till lite mat till gubben för sen så blir det ett besök hos Linda som ville ha lite hjälp med att få upp lite tavlor. Hon har då betongväggar så hon behövde lite hjälp av sin far. Sen så har denna dag gått också och det är dags för torsdagen att knacka på dörren. Sen så är det snart dags för lite liv i friheten igen och kanske det blir Motala fredag till Lördag för att ta med oss Mindy lördag till söndag och då får nog Askersund ett besök av oss...



Mormors & Morfars Trollunge.

Nu ska jag ta och fånga dagen så ni får ha en bra Onsdag!

Kram kram! 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hoppas du snart kryar på dig vännen. Du får be någon massera det stela onda. // Kramar om!

2012-04-11 @ 07:17:20
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Åses

Ja det ska karln få göra senare.. När jag rör huvudet så låter det som ett krossverk men det är väll bara sågspånna som ramlat ner :-)



Kramar om tillbaka.

2012-04-11 @ 13:02:28
URL: http://asease blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0