Din IP

Tisdag.

Morgon på er! en himlans vacker himmel kunde man se nu på morgonkvisten. Och bakom allt så skiner solen, så hoppas solen lyckas tränga igenom och vi får den gula idag. Ja lite värme med för var allt ingen värme ute nu och bara två grader varmt.

Måndagen flöt på med värk som inte var så nådig igår, men idag känns det bättre. Men sånt jag tänkt mig vart gjort i alla fall, så varför klaga. Så dök Linda & Alex upp igår eftermiddag så då rullade det på några timmar så kom faren hem också. Så skönt för då slapp jag gå här och prata med väggarna. Kan ni tänka er! tvätten hann torka ute innan regnet kom också.  Sena eftemiddagen bjöd på fix ute i trädgården både för gubben och mig, så nu är det bara snickrandet som ska bli färdigt på den inglasade altanen. Kvällen bjöd på Fråga Doktorn som är ett himlans trevligt program. Så vart lite serier avverkade innan det var dags för BB. Nattsömnen har vart si och så, mycket snurrande på grund av värken som inte vill ge mig nån ro.

Linda ska få sin lägenhet målad på onsdag och färgen hon valde  vart vit... Alex! Du ska lycka till idag så hörs vi senare. Så hoppas jag att Jennifer är fri från feber och halsont idag, tyckte jag kände av min hals själv igår.. Men så är det ju när nån i sin närhet är sjuk så sätts det på spel i hjärnkontoret.
Nej nu ska det sparkas igång och fånga tisdagen som nu börjar släppa igenom solen :-)

Ha nu en bra Tisdag.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0