Din IP

Tre kvar!!!

Ja det närmar sig och det ska bli så skönt att komma iväg och bara vara, sen ska det bli trevligt med ett besök i Tyskland igen. Men mycket är det som ska förberedas innan, bullbak ska bli gjort och Jansson, Prinskorva och köttbullar ska göras skönt med hemlagat och att det är färdigt bara att värma på. Har ju lovat Mindy hjärtat bullar i sitt stora Påsk ägg så ska det handlas nåt kläddesplagg till dom också.. Och visst har det handlas godis också ett kilo småplock vart det till Mindy och Vincent får Majskrokar,,,, Ja en leksak ska det bli åt dom också, fasiken att köpa så stora ägg går åt mycket för att fylla dom.. Morfar som köpte dessa stora till Prinsessan & Prinsen.

Idag så har jag haft Prinsen halva dan för Sandra hade lite ärenden att ordna och Mindy var på dagis.  Så gosat och ätits har det gjort och måltiden var en upplevelse för mormor var den som hade matfläckarna på sig. Han är som en hel karl bara gapar och sväljer vad det än är det bjuds på men så är han också en stadig bit. Liten tupplur vart det också efter mys pys med mormor, och en gladare kille får man leta efter inget tandgnissel där inte utan skrattar jämnt.. Folk säger det också att han kan ju bara skratta och både Mindy & Vincent charmar alla i sin omgivning.. Ja visst är jag stolt mormor  och lustigt vore annars.

Idag så flyttade vi in Linda i sin nya lägenhet som är kanonfin i Vadstena, bara en nackdel att den ligger på tredje våningen. Men tur att alla kan hjälpa till så tack för hjälpen alla mina goa hjärtan, och jag njuter av att se er att hjälpa varandra att ni vill göra saker då vi är tillsammans alla i hoppa och jag & Pappa älskar er så mycket och vi är stolta över er. Typiskt så glömde vi givetvis Lindas porslin här hemma så blir en sväng in och lämna det imorgon, tur Östenssons finns med all sin go mat och salladen där inne nu går inte av för hackor. Men nu så är flytt färdigt och det gillas och kan inte få ett bättre avslut med Påsk och Tyskland i helgen. Så får dom banne mig inte flytta på ett tag nu..

Nu ska jag mysa med mitt underbara hjärta så gör honom sällskap i soffan nu.
Ha en skön kväll och nattinatt på er!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0