Din IP

Trött....

Ja faktiskt väldigt seg, men försöker att undvika soffan för risken är att man inte kommer därifrån. Regnar och blåser och är bara för trist väder men idag fick Linda äntligen igång sin telefon. Men inte hade det kommit nåt på posten så far tog med sig Linda till Expert i Motala så fick dom ordna det på stället.

Igår så började jag där uppe igen för att tro att det skulle bli färdigt, men ack så segt det gick och Sandra kom som en räddare i nöden med barna så det vart mys istället. Ja jag vet ju att det finns kvar när lusten och orken kommer tillbaka så varför jäkta. När dom drog sig hemåt så var jag ganska så trött, ja Lilla vovven Tindra var ju med så lite mys med henne vart det också. Var inne i stan och handlade och kollade posten hos Linda. Sen vart det inte mycket mer gjort den dagen...

Imorgon så får vi väll förhoppningsvis lite efterlängtat främmande, och det ser man framemot. För denna helg får den på hjul stå för en hemma helg och kanske även helgen efter. Hoppas nu att helg vädret kan bli lite skapligt men nån sa att det skulle bli fint på lördag. Nu ska jag nog ta mig härifrån för när man sitter och tittar ut och försöker komma på om nåt att skriva ja då har jag inte mycket att skriva om. Så kanske lite spel på FB och sen soffan kanske skulle vara nåt...

Ha en skön kväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0