Din IP

Vart tar helgen vägen?

Ja det kan man undra! men rolig har den varit.. Fredagen var ju bara för tråkig med regn så gott som hela dagen, ja visst ja! snö var det som fall också men det hade jag förträngt. Men så kom lördagen då vi skulle ha lite mys pys med alla, ja tjejerna och så mamma. Sandra & Mårten kom först så fick Mårten köra lite traktor och det gillar han. Vincent fick en ny Lära Gå Vagn som sattes ihop så fick han skjutsa syrran och det gjorde han så gärna och bra gick det också. 

Så kom Linda & Alex och som tur var så hade Tysk tanten gett sig iväg härifrån då.. Kommmer mer om det imorgon för idag är jag för trötter för att skriva om henne. Så dök Jennifer, Per och mamma upp så då var det bara för Mårten att tända på ocg agera GrillMästare. Fläskfile, hamburgare och Korv skulle grillas.. Själv hade jag förberett sallad så skulle stripsen göras och alla såser som skulle till... Men mat fick vi och alla var väldigt mätta och belåtna..

Ja vad ska man säga..... Hade en kanon dag med mina fina och det är just sånna här stunder som är så underbara med er mina hjärtan. Kvällen vart lugn för far och mig och ja jag somnade i soffan så lika bra att lägga sig. Faren han satt uppe en timme till och glodde på dumburken...
Nu ska det göras matlåda åt min gubbe sen ska soffan få serva mig resten av kvällen.

Njut nu av söndagen!
Kram kram



Fars Pärla!



Här så var Markisen på plats...



Vincent & Mindy dom finsate som finns...



 Tittut!!!!



Mindy gumman hjälper mormor att dammsuga och Vincent kollar att det går rätt till...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0