Din IP

Fredag i repris :-)

Här är också ett ställe det är skönt och avkopplande på.......
 
 
 
Tar gärna denna fredag och gör en repris när vi är hemma nästa gång en helg, kanon härlig dag med mys och avkoppling.. Men vaknade i morse och tänkte, hur ska jag ta mig igenom denna dag? trött så varje bit i kroppen var som en ända stor blyklump att lyfta på. Gjorde iordning mig för skulle hämta Mindy i Motala, Sandra har inskolning av Vincent som går kanon bra. Inga tårar alls när mamma lämnade honom idag. Mindy och jag stannade å handlade på vägen hem hit, Alex ville ha kiwi som vi två fixade åt henne och Mindy hittade sånt där som bara ska ätas på lördagar :-). Hemma här vart det hopp i den lilla fina hoppborgen vi köpte åt henne och Vincent, sen har det ritas, spelats spel och film tittat lite också. Dags att laga mat och det fick jag hjälp med av idag, duktig så tjejen.
Överlycklig när äntligen morfar rullar upp på gården, morfar kom, morfar kom, löd stämman i köket. Sen ville hon ha samma tatuering som morfar så han målade på henne en spindel som hon var så stolt över.
 
Sen dags för att styra bilen till Linköping och börja med att hämta Linda som kom med tåget, strula hade det vart med tåg som var inställt. Härligt att se henne för man har saknat henne, och Mindy var överlycklig av att se moster igen. Åkte till simhallen eller äventyrsbadet i Linköping, där vi fick vänta lite på Sandra & Mårten. Men snart var vi samlade för en underbar kväll, jag började med att titta på dom små när dom badade i lek och plask. Sen så vart det motions sim för mig, närmare bestämt 800 meter och ja jag är nöjd. Sen efter var det massage för mig och gubben sen avslutades med en härlig stund i bubbel poolen. Sandra var gullig att ha fika med sig och Linda bjöd på kaffe. Tack ni härliga för en fin fin kväll!
 
Tog vägen över Motala för att plocka hem V70 n som tyvärr bestämt sig för att inte starta efter Alex tankat den. Så det tog en timme hem idag men hem kom vi och nu så får gubben se till bilen imorgon. Nej nu börjar klockan bli läggdags för en tant som en annan :-)
 
Ni får ha en bra fredag!
natti natt och kram.
 
 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0