Din IP

Seg torsdag.

Men vad gör det för helgen står ju för dörren, och imorgon ska fredagen sparkas igång. Idag har det vart en riktig slappardag med lite shopping, ja mest titta för att se vad vi vill ha när det ska till. Nu pratar jag om en ny diskmaskin som ska in om en snar framtid, när vi ändå planerade så kom det pås mycket som kanske ska bli gjort till nästa sommar. Nya bänkar till köket och spis har vi talat om nu ett tag och nya golv ska till. Ja det finns alltid nåt men nu är det ett tag till nästa sommar men först ska en ny diskmaskin  in, trött på min fräsis som är inne på sista versen.
Imorgon blir det att plocka upp gubben i Mantorp för att köra honom till ögon för ett besök, sen så har han lite kvar att göra innan dagen är slut för honom och jag handlar för helgen och ordnar oss varsin sallad till kvällen innan jag far hem.
 
Färden denna helg går just då till Somman har vi fått reda på nu ikväll, där vi möter upp två par till för att tillbringa helgen ihop på campingen där. Troligtvis dyker en bil till upp på lördag och det ska bli spännande att få se deras nya bil. Ett av paren har vi aldrig träffat innan men dom hade skaffat H-bil precis nyligen, haft husvagn innan. Så nu är den stora frågan! vad ska det bli för väder? ställer in mig på regn så blir man ju inte besviken om det ska plaska på i helgen. Men först ska natten få till en ordentlig sömn så man är utvilad till helgen :-)

På onsdag är det dags igen, frågan är bara hur?
 
Nu ropar tv.n på en så bäst att sätta sig och bara slappa resten av kvällen..
Trevlig helg på er alla!
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0