Din IP

Vilken tisdag.

Ja verkligen! Och då menar jag vädret... Vaknar till en gråmulen tisdag och även regn, riktig innedag för att få mycket som varit uppskjutet allt för länge nu gjort. Visst fick jag saker gjort men vad fel jag hade med tanke på vädret, från klockan tio har vi haft en strålande sol som har gett oss en härlig dag. Även gräset fick jag klippt och gubben har fortsatt med måleriet och lite buskar klippte han också. Avslutade kvällen på ute altan och en kall och det satt inte fel och stillade törsten.
 
Var inne och handlade i Vadstena, för kålpudding stod på matsedeln idag och det var ju gubben som önskat. Längtar till fredag då Linda ska hämtas i Linköping, flyget lyfter från luleå vid tio tiden så får hon vänta ett tag på  tåget på Arland men vid fem tiden ska hon vara framme här i Östergötland. Nej nu ska det tas och vandras till sängen, ska bara försöka få ut gräshoppan som tagit sig in här. Bara att jag tycker dom är fruktansvärt äckliga. Upptäckte igår att den äckliga paddan var kvar i trädgården, hon har nog bott här en fem år nu. När gräset klipptes så hoppade små grodor omkring och jag har så svårt för dessa harmlösa äckliga djur.  
 
Här i kaninhuset på Liseberg trivdes Mindy, kanske en framtida artist :-)
 
Knatterallyt åkte hon ett antal gånger också, ja riktigt frälst vart hon på att köra bil.
 
 
En liten kille som var road av allt stoj och stim tunt omkring också. :-)
Nu säger jag natti natt...
Kram kram 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0