Din IP

Grattis Per!



Grattis på din 23 årsdag, vi kommer imorgon kväll och firar dig.



Ja så kom det mer snö inatt och det tycker man inte om. Nisse fick sitta 40 minuter en bit uppe på Skedet för en bil hade kört fast. Har en förmåga att driva igen här ute på slätta, vi har själva våran väg upp till oss och den är inte rolig. Idag har jag suttit här hemma och inte mycket annat gjort tills gubben kom hem och plogade upp vägen. Han är ute och kör nu med för det blåser och driver igen fort. Vad jag har letat efter min energi idag och inte har jag hittat den än heller, bara gjort det nödvändigaste och mat. Vart kött och grönsaker idag med så hade gubben lyxat till det med riktigt goda Pannacottas. Sen vart det en stund i soffan så somnade så klart, har blivit en ful ovana detta. Ja mycket mer har inte hänt idag så nu väntar jag på att Tunnelbanan ska börja, sen så får det bli sängen..

Ha nu en härlig lill lördag! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0