Din IP

Idag kom det en Prinsessa..

Tänk att idag så har det fötts en tronarvinge och en prinsessa denna gång med.. Ja jag tycker om kunga huset och vill ha kvar det, men tyvärr ingen bra förklaring på varför. Kan väll säga att jag lever lite i fablernas värld, ja man själv ville ju en gång i tiden få vara en Prinsessa så kommer den stiliga Prinsen och tar mitt hjärta med storm. Visst är det roligt att följa kunga familjen och Daniel han är för goer, en med folket och det gillar jag. Men sen är det ju så att när vanliga Svenssons kommer in i slottet så försvinner ju en del av det blåa och vanligt folk och fä kommer leva där.

jennifer fick ett positivt besked av doktorn och tänk om alla kunde ha få det!  Ibland känns det som de inna efter det andra efterlöser varandra och man kan inget göra bara vänta. Einar klara uppkörningen idag, så grattis på dig bara teorin kvar. 

Underbar dag har det varit idag med och H-bilen är framkörd för en helg tripp. Börjar hos min bror i Askersund där man står billigt över en natt.. Följer med Annicka och tittar på pojkarna när dom spelar fotboll, Niise får väll hänga på min bror. På lördagen innan vi far vidare så ska vi på invigning av Mini racingen  där det ska minglas och politiker kommer för att tala. Ja så är Ronny Petterssons bror där, ja ni vet han föraren som dog. Dom hade hoppas på att han skulle hålla tal men ville inte det. Utan han ska visa hur man kör dessa bilar, om jag inte minns fel så är det min bror som har hand om MR. Sen fortsätter vi till Hjo och där blir det att sova lördag till söndag. Avslutar helgen men shopping i Örebro. 

Snart dags för att sova!
Satan i gatan vad  

Kommentarer
Postat av: Leena

Låter som en skön och trevlig helg, hoppas nu ni får vädret mer er.

Själv tar jag min sista arbetshelg, nästa gång det står helgarbete på mitt schema då går vi in i sommarmånad:)

Vår Limo står i alla fall packad och klar för resa, bara nått smått som kaj ska göra men vad kommer jag inte ihåg;)

Natti natti!

2012-02-23 @ 22:10:06
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/
Postat av: Åse

Tack du Leena, ja vädret är ju som ett lotteri. Skulle väll kunna bli sämre på lördagen. Låter härligt att det snart är dags för er med, ja visst finns det alltid lite fix att göra så här på början av året med bilarna.

God morgon Leena så får du ha en bra jobbarhelg..

2012-02-24 @ 06:54:49
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0