Din IP

Ingen snö än...

Och det tackar jag för, men det hinner kanske komma under dagen. -8,8 så inte så kallt heller snarare lite varmare än det varit dagarna innan. Igår så hade vi det soligt och fint ja solen värmde på härligt så ett oväder kändes långt härifrån.. Så att det inte är lugnet förre stormen, man vet ju aldrig.

Igår vart det inte nått gjort här hemma, sov en stund på dagen och somnade så där vansinnigt skönt. Så tur gubben ringde så jag vaknade annars så hade det blivit många timmar till. Vi skulle åkt till Linköping och köpa ett par kolvar till lilla traktorn som gubben hittade på blocket. Men som tur var så mätte han här hemma innan och det vissade sig att dom var 10 cm för långa. Synd då det var ett bra pris på dom men bara att leta vidare för gubben. Så det vart en slappar kväll istället med ett varmt bubbelbad och massage efter det. Tittade på Tunnelbanan igår på femman och tyckte det var bra så det ska följas. Vilket jobb dom gör alla där och vilken säkerhets apparat det är som man inte vet nått om direkt. Mycket tragiska fall ser man där man tycker så synd om personerna och det är tur att det finns ordningsvakter och polis. Tyckte så synd om farbrorn som dom trodde var redigt full men det vissade sig att han hade fått en stroke och blivit sån efter med sin gång. Och inte var det ovanligt att han vart tagen för att folk trodde han var kraftigt berusad. Så på råge av allt så hade kraken blivit av med sin rullator när han åkte, men ordningsvakterna såg till att han kom dit han skulle och på bussen. 

Idag ska jag försöka hitta energin som övergett mig så hoppas jag att värken i nacken håller sig så där lite lagom idag, blir ju så trött när nacken spökar och armarna känns som blyklumpar och vad jag än tar i så tappar jag sakarna.  Mina fötter är ju inte så roliga heller har värk under fotsulan så jag vet inte vilken fot jag ska stå på. Korsryggen är då med ett ställe som värker och trött blir jag där också, även problem av en häft som värker. Men nu är det bra med att gnälla får ta tag i mitt liv istället.. Ska försöka att ta mig in till stan en sväng och även hoppa in till tjejerna och säga hej. 

Ha nu en bra dag! så hoppas vi att ovädret uteblir.

Kram!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0