Din IP

Inget svar idag!

Vilken underbar dag det varit idag, vårkänslorna har verkligen pirrat idag och det är bara februari.. Hoppas vi slipper kyla och snö nu men några bakslag ska det nog hinnas med innan. När jag var ute i förmiddags och plockade ur bilen och hörde fågelkvittret så vart man ju bara så glad. Man mår så mycket bättre när värmen värmer upp en och ljuset flödar. Det behövs mycket positivitet här nu så famnen är stor när det gäller den varan. Nu i kväll så var det fortfarande underbart gött ute. Hoppas på en sådan morgon igen trots mycket att göra här hemma, men allt blir ju så mycket lättare när solen smeker en.
 
Har väll inte gjort allt för mycket här hemma idag mer en fick bilen urplockad och det vanliga här hemma. Var med Jennifer till VC och hon hade lilla Vincent med sig för hon och en kompis hade varit med barna och badat. Tyvärr vart det inget svar idag utan läkaren ska säga sitt på torsdag då hon har en tid kl 14.30. Vincent var som en slagen hjälte i min famn när Jennifer var inne, så trött efter badet... Sedan gjorde han sånt som luktar så gott så det vara bara att byta blöja där.. Jennifer for tillbaka till Motala och jag for hem och fixade lite innan gubben kom. Han stannade kvar ute när han kom hem och fixade nått akut på L-bilen direkt sen kom han in och åt. 

Här hemma var det tomt på allt så vi bestämde oss för en tur till ICA Maxi för att fylla på. Träffade på min faster och farbror där inne och det var ett tag sen vi sågs. Kom fram lite till att det skulle vara roligt att samla alla igen och träffas, men så är det bara det där att få till det när alla kan och det kan ju ta en månad innan man kommer fram till nått. Var på apoteket och fixade ansiktskräm och massage oljer eller som hon sa där inne! intimmassage olja??? haja inte riktigt det där då! Här hemma hade vi besök av Linda och Alex så Amanda också, trevligt att se er tjejer! 

Haft vårt mys med massage nu, först tog jag Nisse sen fick jag min behandling.. Det där lätt ju lite väll intimt! massage av axlar och rygg, och vet ni det var förbaskat skönt och glatt :-) Nu ska det skrapas triss så får vi se om det blir en Solano eller aviano??? Sen är det bara att vänta på att gubben somnar för då tar jag tv:n och kollar på BB som är bandat.. 

Kram kram !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0