Din IP

leva i nuet!

Att det ska vara just det! svårt.. Nåt jag har svårt för, varför inte bara ta en dag i taget och njuta av den. Jag ska alltid ha nått att längta till så nu är det Påsk och Tyskland man längtar galet efter det. Men ja det är ju ett tag kvar så kanske blir det lite helgresor innan Påsken, ja det ska de bli.. Tråkväder idag, grått och kallt, fast det har ju inte vart så kallt men ändå så där gråkallt som kryper ända in i själen. Jag har varit frusen hela dagen så filten har som gott värmt mig hela eftermiddagen. 

Idag har varit en sån där lagom rolig dag, ja vågar ja gnälla lite utan att älta? ni får klaga i sånna fall.. Har haft migrän så gott som hela dagen, värk i nacken och då menar jag värk. Så jag vill krypa ur skinnet för att det gör så förbaskat ont. Ont i leder och då speciellt händerna lätt för att tappa saker och det är så frusterande. Fötterna värker så jag vet inte vilken fot jag ska stå på, men trots att jag vet vad jag lider av så är det förbannat jobbigt. Skulle ge vad som helst för en mirakelkur vad det än är, ge mig jag tar den direkt. Jag har fått saker gjort men sämre med damningen vart bara hallen så orkade jag inte mer. Brännande värk i handlederna, trött i ruggen plus allt det andra. Just då kan man känna skjut mig jag är ju värdelös som inte orkar med det här. När man har sånna här dagar ja då är det fel på allt med en, inte mycket man är nöjd med. Har en förmåga och titta på alla andra som far ock flänger och städar hela hus plus jobbar heltid och hinner springa på gym och bara vara så där jäkla fräscha. Oh vad jag önskar att jag också skulle klara av allt det, en annan får dela upp hela sitt liv ju, ska jag på gym så vet jag att jag riskerar en hel dag i sängen efter. Sola är ju nått som är riktigt skönt för mig fast kan ju inte springa och sola varje dag, jo jag skulle klara det men det är ju inte så hälsosamt då. Så det jag vill säga är att en sådan dag som idag så känner man sig så jädrans värdelös, och titta sig i spegeln en sån här dag ja det får en verkligen att må skit.

Nog med gnällande ska snart sätta mig och titta på tunnelbanan som jag spelat in..
Tack du underbara gubbe som stöttar mig när det är motigt..  
God kväll ! Natti natt Miljoners kramar!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du det är helt okej att klaga, bara för att man klagar nån gång ibland, betyder inta att man ältar. Kan inte skriva att jag vet hur du känner dig eftersom jag inte har Fibromyalgi själv, men däremot så skickar miljoners kramar tillbaka till dig!

2012-02-09 @ 11:37:41
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Tack för dom kramarna, bara skönt att skriva av sig och det är ju perfekt här.. Kramelikram :-)

2012-02-09 @ 19:45:52
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0