Din IP

Nostalgi!



Detta kort är taget när min kusin Fredrik gick ur nian.. Till vänster min kära mor och höger min kära moster. Ja i mitten jag då, tänk vad man förändras.. 



Här kommer vi hem från en två veckors kanon resa till Öland med alla, ja vi hade H-vagn på den tiden.. Kanon väder i två veckor och nästan så man trodde man var utomlands. 



Oj oj oj!!!! den lille är jag på min dopdag utanför Motala Kyrka. Pappa som håller mig och min mamma och sen min  farbror och kusin...



Detta är taget i, ja kan ni tänka er Bro..Vart var du Sussie???



Tittut! här var man liten och söt och nu är man bara... vet ej!

  

Många år sen, jag och gubben med Jennifer.. 

 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Härligt att se dina gamla bilder, men du vännen där går jag bet du....inte en aning, du får allt ge mig lite mer :-)



Kramen...ja en till då!

2012-02-13 @ 14:30:39
Postat av: Åse

Tack Sussie! Jag måste fråga min mor vad stället heter, en stor gård vet jag att det var och huset är där dom anställda bodde som jobbade på gården.. Låg två likadana hus bredvid varandra :-)



Kramar om tillbaka och ha en bra alla hjärtans dag..

2012-02-14 @ 06:32:02
URL: http://Åses blogg
Postat av: Sussie

Ahh Bro gård...och för att låta överlägsen men faktiskt det jag misstänkte. Men dem där husen finns inte kvar längre, dem har rivts för att ge mer mark åt Bro HOF golfbana. Dem där två husen låg ca 5min från en gammal sommarstuga i Bro jag en gång haft.



Många många kramar på dig vännen!

2012-02-15 @ 09:04:04
URL: http://susodus.bloggplatsen.se
Postat av: Åse

Kanske var du inte så längt bort då? tänk vad världen är liten ibland...



Kramar i mängder tillbaka.

2012-02-15 @ 11:01:26
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0