Din IP

Sicken helg!

Ja fredagen kunde börjat mycket bättre än vad den gjorde, Fick en tråkig sak berättad för mig av Alex som gjorde både mig och Nisse ledsna.. Tänker inte gå in mera på det här men smärtar nått otroligt gör det och vi har ju haft en del skoj, tänker på er och har nog inte riktigt tagit till mig detta än. Hoppas och håller allt jag kan att allt ska gå åt rätt håll...

Lördag morgon var ju så där lagom rolig, vaknade med illamående men tog mig upp och åt av frukosten min andra hälft gjort.. Men kände efter jag ätit att jag ville till sängen igen och låg där ett tag tills hela frukosten  sköljde ur mig. Ja  det var en sån dag när man satt och rattade toalettstolen. Vart några rattar den dagen och så sov jag till kvart i fem, tog mig upp och åt lite som jag tack och lov fick behålla. Låg och halvsov i soffan för ville ju se melodifestivalen.. Ja jag fick ju skratta lite! hallå hur kan man skicka bidrag nr åtta direkt till finalen och Andreas till andra chansen??????? Himla glad att Molly gick vidare och tror nog att hon kan ta hem det här. Jaja, nu är det som det är! Pinsamt att vara svensk ibland!

Idag har jag känt mig skaplig men matt och blir fort varm. Men plockat lite hemma och gubben sa just det att märks att du är bättre idag. Hunnit med att fått mig en skopa av vår trevliga granne, tyskan där uppe. Men vi som bor hät börjar bli vana, ingen går säker från Hondjävulen,.... Alex är hemma här inatt och har Fanny med sig nu är det bubbelbad, vin, frukt och dip som gäller. Trevligt med lite barn hemma så här när det inte händer så ofta. Själv så väntar jag på premiären av BB, alltid roligt att se vad det är för stollar med. 

Nu hoppas jag verkligen på bra väder till helgen så vi kommer iväg med H-bilen, tanken är runt Vättern. Känner att jag skulle behöva komma hemmifrån och njuta av livet som vi gillar. 

Kramen på er!
Och njut av livet
för man vet aldrig
vilka vändningar det tar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0