Din IP

Trött.

Fick ett tråkigt Sms av Alex idag där hon skrev att hennes handledare som hon hade när hon praktiserade hade gått bort. Han vart bara 30 år och lämnar fru och två små barn, det är sånna här stunder som får en att stanna till och fundera. Kan inte säga att jag kände honom men vet vem han är och så har man vart på samma ställen, hans pappa är en känd profil här som arbetar som polis. Ja det är ju inte stora ställen vi bor på så lätt att man som oftast vet vem personerna är. Tragiskt är det i allafall ja fruktansvärt, Tänker på hans fru och barn och alla andra familjemedlemmar och vänner.

 Så fruktansvärt trött idag så det vart att sova en stund på sena eftermiddagen så nu känns det bättre och värken har lugnat ner sig också. Inte mycket gjort idag men får ta igen det imorgon, ja då ska jag även hämta Mindy och Vincent som ska komma med mig hem på landet när Sandra tränar så kommer hon och Mårten ut och hämtar dom senare. Stannar till och plockar upp Linda & Alex som också följer med hem, Linda ska ner till dagiset och jobba mellan tolv och fyra Alex ville bara ha lite lantluft och gos med dom små.Så ska det kokas soppa och det är ju långkok så på med köttet tidigt imorgon så det är färdigt när jag ger mig iväg så får far lägga sina magiska fingrar vid det sista när han kommer hem. Idag var det en kille som tittade på Alex och Lindas lägenhet i Vadstena, ja dom kände tjejen som var ihop med killen. Så hoppas att han vill ha den så kanske vi kan bli av med den i April.. Nej nu är det dags för platsen bredvid min kära hälft i soffan för att titta på dumburken..

Godkväll, glömde ju att det imorgon är FREDAG JIPPI!

Kram kram  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0