Din IP

Tungt.

Ibland så är bara allt för eländigt! vet att såna här saker drabbar nån varje dag men först när det är nån man känner så stannar man upp. Idag har varit en dag som känns som jag gått genom dimma hela dagen, tagit djupa andetag bara vill ha bort allt som gör ont. Varför kan inte alla få vara friska och få vara med alla år. Fick ett samtal i morse som verkligen satte mig i gung men nu så ser jag med andra ögon på det efter samtal med min man som lugnat mig.. Även pratat med personen och den var lugnare nu och då blir jag lugnare också. Detta rör då två personer så allt handlar inte bara om en person. 

Jag vill ha en perfekt värld där alla kan samsas, spelar ingen roll vad man har för hudfärg eller religon man tillhör. Tänk om vi bara kunde få fred på jorden! vad ska man göra för att få fred på jorden??? Varför ska det finnas vapen? vill vi verkligen ha all denna ondska?. Om man ser till allt lidande runt omkring så ser en sån grej som att bidrag åtta Ja just det Mirakel gick direkt till Finalen. Kanske är det ett Mirakel! Tyckte inte heller innan och tyckte det var pinsamt, men nu ter sig såna saker så larviga när vi har allt annat elände runt oss. Vart detta för djupt, lätt att det blir såna här tankar när så mycket snurrar runt en. Men tänker på en familj speciellt mycket efter det senaste man fick höra, det gör mig så fruktansvärt ont så vad gör det då inte för er...

Tiitade på familjen Annorlunda innan här, vilka föräldrar och vilket tålamod.. Älskade uttrycket pappan från Karlstad hade om travhästar, ja det tyckte han var trimmad mat :-) Vart får dom orken ifrån? men tänk vad dom får vara med om.. 

Här hemma blåser det så ja jag vet inte om huset står kvar imorgon, vi kanske är ute i universum och flyger.. Oj vilken upplevelse det skulle vara. Idag ska det nog bli en tidig kväll känner mig ganska så utpumpad idag. 

Ta hand om varandra!
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0