Din IP

Badtunna...

Såg att man kunde bada badtunna i Ullared så visst vore det värt med en shoppingresa kombinerad bad med gubben. Kanske får vi ut nöje bägge två med den trippen. Ser ju himla skönt ut och måste bara provas helt enkelt. Tänk en hel dag med shopping och som kronan på verket få stiga i tunnan och bara njuta och koppla av. Så nu ska gubben bearbetas på alla möjliga sätt, och jag brukar lyckas i slutänden. Skönare med Ullared istället för mitt tjat här hemma.

Såg att det var bra dags pris på guld just nu, varför skulle man vilja sälja gamla minnen????.. Inte jag i allafall ! för sånna minnen är ovärdeliga, så jag skulle aldrig sälja min själ för pengar.. Men det är min åsikt och den står jag för....

Nej nu är det bäst att sätta fart har en del måsten som ska göras så ska det bli en tur till Linköping. Bearbetning påbörjas av karln för här ska det bara badas badtunna framöver... Och SHOPPA får man ju inte glömma :-)

Kramen på er!     

Kommentarer
Postat av: Sussie

Badtunna…Hmm visst låter det skönt för själen. Själva ska vi ju till att hyra en i helgen & bara se till att njuta, och vem vet…kanske en & en annan Irish gör oss sällskap Ler & det kan nog behövas efter en shoppingdag full med armbågar. Sen finns det personer som tror det äckligt att bada i dessa, men både reningsverk & kemikalier håller…ja åtminstone den värsta skiten borta. Så tjata på nu gumman & se till att gubben din vrider ratten åt oss, tunnan & shoppingen, eller så möter ni upp oss i Gränna vi har ju långhelg så första natten blir till att ligga där.



Guldet…ja där tänker vi lite olika & det är väl helt okej :-)

Personligen så skulle jag mycket väl kunna tänka mig att göra mig av med smycken som bara ligger där till ingen nytta & om man dessutom vet att dem aldrig mer kommer att användas. Men man kan ju tex skänka dem till ens barn om inte annat…ja om dem vill ha dem vill säga, om inte annat för att smälta ner & göra ett personligt smycke av.



Kram kram!

2012-01-24 @ 08:55:23
Postat av: Jonny.

Badtunna eller mer kruka..ja det visar sig men visst ska det bli kul att testa, har ju varit på tal ett antal gånger men jag var tveksam tack vare miljön vid tidigare boende men nu skulle det passa så varför inte testa.



Sen det där med shopping på GeKås...nä, jag går igång på Martins & NetonNet och då är det bara att köpa på sig batterier dels till kameran och andra roliga prylar :-) AA tror jag går åt. Nu ska det snikdrickas choklad på bekostnad av AgA, gratis är så gott.

2012-01-24 @ 18:09:39
Postat av: Nisse

Blir inget för mig i helgen att åka husbil alltså, blir nog mer tapet till helgen.

Ja det att bada tunna låter lattjo, inget för fisförnäma bakterierädda personer förstås med för långa lösnaglar men för oss män är det inget problem med en tunna vatten gärna med lite motorolja det är finfina grejor det.



Och guldpriset är högt det har jag sett i reklamen dom gör. Fast jag säger som Åse min själ är inte till salu för några gram gulds skull eller på bekostnad av att man är pengakåt, för minnes saker går inte att värdera i vare sig resor eller nya prylar eller som tröst. Den som tror något sånt är nog bitter eller en stor idiot eller bara penga kåt.

2012-01-24 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0