Din IP

Ett år äldre.

Ja så vart man ett år äldre igår då, 44 år man börjar bli gammal nu. Hade en underbar dag med min make igår och fick ett armband som jag har haft funderingar på länge. Så du älskling, tack så mycket för det.. Smörgåstårtan gjorde min kära på onsdagen innan vi for in och gratulerade min mamma som fyller dagen innan mig. På kvällen så dök alla barnen med sina respektiva upp och  barnbarnen även min mor så vi vart några stycken här. Ja vad fick jag då? Armband, blommor, vita kaffemuggar, skålar som är utmärkta för en tacoskväll.. Tack ni alla för allt fint. Nu har vi Linda att fira den 3/2 och det blir hemma hos henne i Vadstena. Tänk att hon blir 21 men visst för en annan så är dom alltid små i allafall.

Kan väll säga att jag inte gillar det vita och kylan som är utanför dörren nu, utan ser framemot våren och värmen. Men jisses vad man har fått olika av det vita, en del har knappast nått alls och en del har fått mycket. Som tur så hör vi till dom med inte så mycket. 

Kommer hända lite här framöver, Lindas Einar har fått lägenhet i Linköping och han flyttar dit på måndag. Han har sin mamma i Linköping och har ju även bott där större delen av sitt liv, några år i Luleå med sin pappa vart det också för honom.. Linda ska byta lägenhet och flytta till genomfarten i Vadstena, bor nu nere vid BS området. Alex söker lägenhet i Motala där hon även spelar handboll och har sina två äldre syskon. Ja kommer bli mycket flytt framöver. Här ska sovrummet tapetseras i helgen så får det nog vara bra med att göra om tills hösten kommer. Då ska finrummet där vi har baren få en makeover, kanske att det blir nytt hallgolv innan våren kommer...

Helgen så blir vi hemma och kanske tar mig till Vadstena för att titta på damerna när dom möter Järnvägen från Hallsberg på lördag eftermiddag. Ni som är ute med H-bilen, ni får se till att ha det skön och njut nu ordentligt av er ledighet ihop. Shoppa loss riktigt ordentligt nu när ni kommer till Ullared, men kanske det blir byte av H-bil i Mantorp innan :-) nej nu ska jag göra mig i ordning för en tur till staden.

Ha en fredag, kramen på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-01-27 @ 10:15:59
Postat av: Jonny.

Hej och Grattis.

Ska snart lätta ifrån Mantorp för vidare färd och och byte av bil i Mantorp kommer Aldrig att ske, finns trevligare nasar att handla oss.

Nu har gumman dukat fram frukost så det blir till att hugga in så vi kommer iväg, bye.

2012-01-27 @ 10:21:25
Postat av: Åse

Tack så mycket, så kör ni försiktigt när ni fortsätter er resa. Njut nu av frukosten och jäkta inte för ni har tid och njuta å vila innan det blir dags att göra av med pengar....

2012-01-27 @ 12:55:00
URL: http://Åses blogg
Postat av: Leena

Skulle oxå vilja förnya här hemma men lite svårare när det är hyres.....fast jag tror min gubbe är glad för det, han har så det räcker med mina små fix han får göra;) om tapetseringen i sovrummet får vara till hösten, har inte hittat min tapet och nu är det fix med Limon och annat:) sedan kan det ju vara bra att spara lite extra om jag nu får min semester beviljad, är tänkt en två månaders resa:)



Skön helg på er och ser fram emot lite bilder på det nya:)

2012-01-27 @ 20:44:43
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/
Postat av: Åse

Skön helg på er Leena, Bilder kommer senare sen.... :-)

2012-01-28 @ 09:33:17
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0