Din IP

Mitt nya jag!















Tack ska ni ha för att jag fick vara lite ego här. Idag så vart det en ny kylväska inhandlad till gubben att ha i L-bilen. Och nu ska det bara slappas i soffan och bara vara vara. Tror snart huset blåser bort så det får gärna lugna på sig. Men vilken tur det inte vart massor av snö för då hade nog Sverige varit lamslagit många gånger om.

Ha nu en bra torsdags kväll och imorgon har vi den efterlängtade fredagen när vi får ägna våran tid till nära & kära.. Kramar om. 

Kommentarer
Postat av: Leena

Frissan blev ju jättefin och färgen passar dig:)

Har bara slappat hela veckan men fått lite smått och gott gjort så i helgen kan jag arbeta med gott samvete;)



Skön helg på dig!

2012-01-12 @ 20:13:09
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/
Postat av: Sussie

Kanon snyggt blev det, du ser både pigg & ett helt gäng med år yngre ut bidde du. Kan låta "smörigt" men faktiskt min ärliga åsikt.



Kram kram!

2012-01-12 @ 20:36:44
Postat av: Jonny.

Vad ska Nisse med en kylväska till..osten hinner hinner väl inte börja svettas innan han är hemma igen och du, fina bilder och som Leena skriver, färgerna passar dig :-)

2012-01-12 @ 20:39:40
Postat av: åse

Tack ni goa! Leena! du får ha en bra helg trots arbete.

Sussie, du vart ju själv kanon i din nya frisyr, passar dig jätte bra. Ja några år yngre vart det på dig med, smörigt, nejdå sånt gillas vet du.. Så smöra på du.

Jonny, klart han behöver kylväska.... Mackor har han inte med sig men soppor och flytande och det är goare kallt :-)



Kram på er! Och ha en bra dag och helg....

2012-01-13 @ 07:15:23
URL: http://Åses blogg
Postat av: Leena

Titta in och du fått nått litet av mig :)

2012-01-13 @ 22:01:42
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0