Din IP

Så kär!

Ja det vart jag idag, helt oväntat så där bara.. Åkte till Östgöta camping och tittade och vi har tänkt att kanske byta om två år till en annan.. Tills idag där den uppenbarade sig på gården ute och man vart totalt såld på den, ja så går man in och där står en till som föll mer i smaken än den där ute. Tror allt även gubben fastnade för den där inne men han ska vara så svårflörtad jämnt om han inte får komma med förslaget först som när vi bytte förra gången. Ja en grundig koll vart det på den och satt en bra stund i den också. Jag är verkligen förlorad i den H-bilen kan inte få den den från näthinnan, men ett samtal med lite frågor ska det bli till Östgöta camping imorgon.

 Träffade lite trevligt H-bils folk där också, P-A Berggren och Carina som var där med sina trevliga grannar.. Gubbarna pratade och vi kvinnor tog oss till förtältet och lite kaffe å snack, ja vi glömde tid och rum för vi skulle vara i Motala kl två för mat hos vår äldsta dotter. Så kan det gå när man har det trevligt och vi får ta oss en kväll framöver så vi hinner prata mer.. 

Kom bara 45 minuter försent till Jennifer men väl där så vart vi serverade en jättegod kräftsoppa och till efterrätt vart det panacotta. Jättegott var det så ett stort tack Jennifer & Per, Sandra och Mårten var där så lite mys med dom små vart det också. Morfar och Mindy bestämde att hon skulle komma hem till oss imorgon igen och sova över. Ska in och se på handboll så tar med mig henne hem då.

Vad man längtar till våren nu och ja den andra H-bilen med för all del.. Men som sagt ska ju försöka övertala karln också så undrar just om mina blåa ögon kan få honom ur balans lite sen huvudet på sne.. Säg mig hur ska han kunna motstå det. Ja fortsättning följer!!!!

Kramen på er....  

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller tummarna att du får som du vill... Se och lär på kortet på Sanna så kan han inte motstå dina bedjande ögon... 😉



Lycka till

2012-01-06 @ 20:38:09
Postat av: Leena

Oj oj oj....då blir det byte nu;) alla gånger vi kommit så lång att man blivit kär då har vi slagit till;);) Lycka till och håller tummarna:)

2012-01-06 @ 20:42:05
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Jag övar som sjutton och tar efter Sanna Marie, lyckas det så ska hon få en stor godis påse i vid nästa träff. Ja Leena, har ju en karl som ska tänka så mycket innan han är inte lika impulsiv som jag och det är väll bra att nån har förståndet att tänka innan man klipper till.. Kram på er!

2012-01-07 @ 11:27:22
Postat av: Sussie

Ja det skulle vara så kul att se er med ny bil till våren, kom igen nu vännen med flörteriet som han inte kan motstå Ler

2012-01-09 @ 08:28:00
Postat av: åse

Visst skulle det Sussie, jag kämpar förbrilt här. Gör allt som står i min makt och lite till. :-)

2012-01-09 @ 20:39:38
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0