Din IP

Tomt & Tyst.

Ja det vart det idag när Mindy for hem och Linda for in till sitt i Vadstena. Men mycket mys har det blivit så fick man ju träffa Vincent när dom var här och hämtade Mindy. Nu ska jag in till Motala på tisdag för att hjälpa henne att lämna Mindy på dagis när hon är i Vadstena på läkarbesök med Vincent. Hon sov till tio idag så man får sin sömn trots att man har henne märks knappast att man har henne här så himla duktig på att pyssla å greja själv.

Ja då kom den förbaskade snön då och snökanornna går på högtryck i Ombergs backen. Så får väl hålla tummarna att dom får igång det nu och att det är kallt tillräckligt länge så det liger kvar om det blir milt igen. För snart är det sportlov och då är det ju många som vill vara i backen. För mig själv så får det gärna bli plus grader och grön mark igen. 

Städat och kört med ångisen idag och jag älskar denna, klinisk rent här hemma nu och så är städningen rolig med denna kanon sak. Var inne och handlade nu i kväll för ska baka lite chocklad muffins imorgon behöver fylla på frysen nu för det kommer snart såna dagar man vill ha nått hemma. Tänk vad roligt det är att blogga när man har en ny Lap Top, tänk vad nya saker gör med oss.



Detta kort är snart taget för ett år sen då barna bjöd mig och far på kina när jag fyllde. Älskar denna bild på mina tjejer, så röda och granna!

Nu ska det bara vara för imorgon är det vardag igen och man får klara sig utan gubben.

Ha en söndag kväll nu ni goa! 

Kommentarer
Postat av: Leena

Ja det får gärna vara grönt för mig också...men visst för de små barnen är det kul med snön. Var hos min gosing idag och då blev det en del pulkaåkning för det kom ett par cm snö inatt.



Min kväll har bara ägnats åt att få in mina cruisingfilmer på youtube och bloggen.....kul för det ger en massa sommarminnen:)



Natti natti.

2012-01-08 @ 22:41:16
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/
Postat av: åse

Ja och nu när sportlovet är sen i februari så kunde det vara roligt för dom som inte har råd att åka till fjällen att backarna här kunde ha öppet med snökanonernas hjälp. Njutnings bara filmer du lägger ut och hoppas ja ska kunna få med mig karln nångång i framtiden till Italien ser så vackert ut där.

God kväll på dig1

2012-01-09 @ 20:43:18
URL: http://Åses blogg
Postat av: Leena

Börjar bli rätt nöjd med bloggen nu:)

Har ni kommit neråt Tyskland så är det inte långt kvar till Italien och det är inte värre där än i Tyskland får du hälsa honom från mig som inte kör;)

Blir nog nattsudd i kväll oxå:)



Kramen

2012-01-09 @ 22:02:24
URL: http://husbilslivet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0