Din IP

Färdig.

Måste jag se till att bli idag med H-bilen... Skulle vart färdig igår men se det vart man inte. Började morgonen med att gå upp med min gubbe igår för att ta tag i allt. Men min kropp och jag var inte överens om det då. Slutade med att jag fick lägga mig med huvudvärk och plus på det värk i nacke och axlar. Så efter ett tag så kom då illamåendet så det var bara att ratta toan en stund. Kom inte upp ur sängen förrens en 10.30 och då hade värktableter fått intas för värken. Kändes lite bättre men se värken ville inte riktigt försvinna igår så det vart inte mycket gjort. Hatar verkligen detta när man har så mycket som ska bli gjort och vet att jag blir sämre när stressen smyger sig fram, och det gör den nu. Men det får bli ett nytt försök idag, fortfarande värk men är ju uppe i allafall.
 
Vädret visar sig ju från sin braiga sida och idag är det vindstilla.. Igår så blåste det på rätt bra här på slätta. Nu får det gärna hålla sig så här och några veckor framåt.
Kom iväg igår så jag kunde fixa lite till gubben och lämna papper, men helt slut när man var på hemmaplan så då vart det viloläge totalt. Hoppas nu inte att våra veckor iväg ska bestå av värk utan att solen och värmen är framme mycket för då mår jag som bäst.  Nog om detta nu men vilken meningslös dag igår, känns bara som en ända dimma, hoppas på bättre idag.
 
Här var det en som hade det gött innan det skulle till lite tacosmys med alla i torsdags.
 
Nu så var det färdigtvilat, bara att sätta igång.
 
Lite teamwork, far tog färsen och jag tillbehören.
Då var det bara att hugga in då.
En mätt och belåten kille :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0