Din IP

Onsdag!

Ja då var det onsdag och snart så är det dags för lite semester som börjas på Gotland. Ser fram emot att komma iväg nu och vara borta lite längre en helg bara. Vädret bjuder ju inte på någon sol idag men skönt ute är det så får väl inte klaga. Jo det gör jag för kroppen min gillar ju då solen och mår som bäst då.
Igår var det då lite si och så med värken, men efter värktabletter  och ett underbart väder med en så härlig sol så kändes det rätt så okej ändå. Fick det som skulle göras plus det som var uppskjutet gjort, men det tog sin lilla tid.
 
Men så hittade jag solsängen så det fick bli några slappa timmar i solen. Säger bara, vad man saknat just det där att ligga och sola. Men sen var det bara att ge sig på H-bilen så den vart skurad från topp till tå, fick lite hjälp av gubben eftersom jag orkar inte gno så hårt. Blir fort helt slut i armarna och då är det bra med en hjälpande hand. Fick mig en helt underbar skön stol av gubben att ligga och slappa i igår, tack du <3 för den. På kvällskvisten dök Alex upp och hon stannade över natten, så hon ligger och trynar så gott nu. Jordgubbar och glass vart det att avsluta kvällen med på ute altan. Ja även en kall slank ner senare på kvällen där ute.
 
Här får födelsedagsbarnet paket och syrran ger en hjälpande hand.
Alla var ju nyfikna på vad den lilla killen fick.
Lite lek innan fikat vart det ute och farfar & morfar ser till så det inte händer nått.
Langen går och här så kommer tårtorna.
Mormors & Morfars fina Prinsessa :-)
Nu får ni till att ha en fin dag.
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0