Din IP

God Morgon!

Men nu är det väll snart dags att sommaren knackar på dörren!!! detta väder är ju bara för tråkigt. Ja visst är väll temperaturerna bättre nu och inget regn än så länge. Men molningt, ja nästan mörkt här hemma idag.

Igår så vart det som alltid med plock allt det som är nödvändigt för att ha ett fungerande hem. Så lite fix innan man for in och hämtade Linda för att åka till Motala och handla. Ringde till Sandra för tänkte hoppa in en snabbis, men hon var hos min mormor och hälsade på. Jennifer fick hämta henne där för när hon gick dit så öppnade sig himelen och både hon och Vincent var dyngblöta. Ja hon har ju regnskydd på vagnen men igår så stod nog inte det i mot skuren som kom. Lämnade Linda i Vadstena innan jag for hem.

Hemma hade jag främmande av min mamma, som hade med sig en god morotskaka till kaffet. Tack för gott fikabröd och besöket mamma :-) Röjde av lite på altan så gubben kunde göra det sista och nu i helgen så ska det nog vara färdigt allt. Ny grupp handlades igår dit, ja vi skulle inte men nu vart det en likadan som vi har på altan ute men två extra stolar ska till och en skänk. Ja jag är kanonnöjd och duktig är du gubben.Lite käk tills gubben kom hem vart ju också gjort.

Fotbollen? ja vad säger man.... En fotbolls match är ju gång i 90 minuter plus några extra minuter, så då hjälper det ju inte att det blixtrar till i fem ninuter. Sverige var allt för stillastående igår och lite fega och agerade som yra höns i försvaret. Ja dom var riktigt dåliga igår, så svårt att tänka mig att dom ska kunna slå England. EM kanske är slut fort för våran del.

Värken har då tagit sig ny fart men hoppas på torsdag få lite svar och att det tas dom prover jag är lite rädd för att få svar på. Men skulle det vara så är det så, har ju levt med fibron sen 90 så är ju härdad nu.. Nog om detta nu för idag är det tisdag och det bästa ska göras av denna dag.



Härligt ställe i Karlsborg...



Karlsborg



Här är vi vid Öltappen för att äta lite revbensspjäll och potatissallad..



Här har maten gått ner i magen och gubben slänger benen.



Vägen var ju inte så bra till Tiveden, men naturen var väldigt vacker.

Nu får ni ha en bra tisdag så hoppas vi att regnet håller sig borta..
Kram kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0