Din IP

Städ & Handlardag.

Ja det är ju onsdag och då brukar jag ta min städdag, vädret är ju utmärkt för det idag med. En sväng till Bråstorp i Motala ska det också bli.... Behöver fylla på både frys & Kyl. Vädret är väl som det ska, ja molnigt men inget regn än så länge. Det närmaste man är en sommar just nu är väl att fåglarna kvittrar som 17. Snälla sommar kom gärna och besök hos snart, vi behöver lite värme och goseväder nu.
 
Igår så var jag en sväng hem till Linda och hälsade på, följde sedan med henne och handlade. Ja lite vart det i min korg också. Hemma så skulle det bli gräsklippning, men se det ville inte gräsklipparen utan remmen på den gick av så här står gräset och svajar och väntar på gräsklippning. Nisse körde lite med trimmern han köpte igår, och dom har utvecklats mot den gamla vi har hemma. Lite matlådor fixade vi på kvällen sen vart det soffan och tv innan det var dags för sängen.
 
Ja som tur var så var det bra väder på Midsommar så lite kort att drömma sig tillbaka till kunde tas.
 
Jennifer & Per.
 
 
Här fick dom lånebarn under korttagning.
 
Jennifer, Sandra och lilla Mindy.
 
Mina två äldsta tjejer.. Så fina ni var denna dagen med kransar och klänningar...
 
Dags att sluta drömma och ta tag i onsdagen och städning...
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0