Din IP

Tacosmys med alla ikväll.

Ja det ska vi ha ikväll, roligt att samla alla innan vi far iväg nästa fredag. Men det är ett pusslande när alla ska samlas, för alla har ju så mycket annat som träningar på kvällar.. Men så vart det ikväll för då så kunde alla. Men ni! nu har allt sommaren hittat hit, och låt det nu vara så här. Ja idag så är det riktigt goseväder ute så sitta här ska det inte bli så mycket av idag inte..
 
Igår så vart då gräsmattan klippt, men gubben stod för den klippningen igår och jag körde på inne. Var och handlade igår och Alex gjorde oss sällskap. Var förbi Sandra där en stund men Mindy hon sov hårt igår, hon var så trött så hon somnat i sin eller Vincents matstol. Morfar tog och lyfte in henne till sängen men inte vaknade hon då heller. Jag var inne och gav henne en puss på kinden innan vi for vidare och hon bara slog upp ögonen en stund för att stänga dom och sova vidare. Moster Linda var ju där tidigare så kan tänka mig att dom lekt som bara den. Men Vincent var vaken och på gång, vilket energiknippe han är den killen. Fick fika med Sandras goa bullar och Vincent stoppade i sig han med. Kommer på när vi är en bit därifrån att jag glömde telefon där så vart en sväng förbi när vi handlat klart. Ja just det, fick ju träffa Mindys nya kamrat igår... Fisken Sture som är en kampfisk så dom ska leva för sig själva, släpper man ner en till så slåss dom tills en dör. Men fin var den och stolt är hon över den...
 
Tittade på fotbollen men orkade inte vara vaken så det vart sängen och resultat hade man nu på morgonen. Grattis Spanien, ja jag höll då just på Spanien och tror det blir Tyskland dom får mötta i finalen och Tyskland  vinner EM i år.. Nej nu ska det ut och njutas av finvädret så ska min fot få vila lite. Trampade nämligen in en spik i den igår. Så kan det gå när ögonen inte är med och man kliver ibland gamla brädor..
 
Hittade denna gamla bild på en hungrig fiskmås... Kommer inte åt mina andra kort pågrund av ett ströavbrott.. Men kortet är taget i Varberg.
 
Nu får ni ha en bra dag och njut av det underbara vi bjuds på idag..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0