Din IP

God Morgon!

Ja jag har ju varit uppe i tre timmar då men god morgon ändå. Och vilken dag! man blir ju salig... Nu kan det väll ändå inte komma mer snö. Här är det 8 gradar varmt och det är i skuggan. Vi får nog en kanoners dag i dag med. Bara det håller i sig så det är fint i helgen också för då finns det nog chans att vi får se en del tranor.

Söndagen var lugn även om det var en del som vart gjort, gubben fortsatte med L-bilen och efter den så var det H-bilen som fick sig en omgång. Speglarna har kommit på plats nu så hoppas dom sitter kvar så det inte bara är ett hav med skärvor där inne när man öppnar dörren. Tänka sig, vi har nog fått på solcellerna i tid för det laddar som bara den :-)
Jag var i Motala och handlade igår så passade jag på att besöka mormor. Tog med mig två Prinsesbakelser så tiggde jag till mig lite kaffe. Och hon bullade upp med bullar och kakor och besöket uppskattades, och hon var så glad för Sandra hade varit mycket i veckan med dom små och det gillar hon. På hemvägen så hoppade jag in till Alex och sa hej och hon höll på att göra sig iordning för att åka till Mirza för dom var bjudna till stora syster Jennifer. Passade på att ta med mig kebabsallad hem till gubben och mig och det uppskattades. Kvällen vart lugn med att bara vara i tv soffan, så skönt.




Så klart ska detta få ett besök av oss i sommar igen!



Här står man bra med H-bilen också!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej, idag passerade jag Trandansen inte en enda trana såg jag men massor av folk hoppas de kommer i veckan så ni får se några i alla fall.

Ingrid

2012-03-12 @ 17:34:25
Postat av: Åse

Ja man får leva på hoppet du Ingrid, det kanske blir att fota allt folk istället:-) Men tack för rapporten...

2012-03-13 @ 06:30:46
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0