Din IP

Hornborga sjön.

Vaknar till ett grått och blåsigt Hornborga men haft en skön natts sömn. Ja bilen har liksom vaggats till blåste som ett litet barn i vaggan. Vi är ett par bilar som står här, ca 10 tror jag, ja så står då en sån där drömmarbil brevid Jonny och Sussie. Nu ska Nisse ta sig ut på tranjakt och undras om det blir några på bild? bevis kommer senare om det nu finns några. 

Så får man se vad som händer här under dagen. Nu ska det diskas och bäddas sen ska en annan försöka sig till ett lyft då.... Ja inte ett lyft mot himlen utan snarare få lite fason på mig själv så jag kan visa mig för tranorna. Så kanske dags att sätta fart.

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas ni hade en trevlig helg vid Trandansen, vi hade tänkt komma och titta till er på lördagen men fick främmande. Hoppas det kan bli en annan gång nån annanstans.

Ingrid

2012-03-18 @ 17:51:30
Postat av: Åse

Ja vi måste få till det här nu Ingrid, skulle vara roligt att träffas :-)

2012-03-19 @ 07:18:06
URL: http://Åses blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0