Din IP

I bland så!

Lite nöjd med mig själv nu faktiskt, två kålpuddingar i ugnen. En för att frysas ned och en ska med i helgen nu. Gubben ville ju ha så vad gör man inte för att hålla honom på gott humör. Vilket väder vi haft idag fast jag har inte haft så stor nytta av det idag men hoppas på fortsättning  i morgon med. Ja det får gärna vara så här hela helgen nu faktiskt för imorgon sticker vi till Oskarshamn och tänkt oss dagen på lördag för att gå lite i centrum där. Sedan så blir det Västervik och kanske en fika med Leena & Kaj. Men söndagen ska vi sticka hem skapligt för har hur mycket som helst här hemma nu veckan som kommer.

Alex blir ju Motala bo på måndag så hon ska flyttas dit då och Linda ska flytta till helgen efter det, fast hon stannar i Vadstena. Sen ska det flytt städas och igår så var det många samtal hit och dit om el och allt annat. Men det blir nog bra när det är färdigt och då får vi se fram till Påsken då Tyskland ska besökas. Får se om jag klarar hela biten eller om det blir något övernattnings stopp. Planerna blir eller är tänkt Örkelljunga men kanske jag är hemma hela torsdagen och kan ta oss lite längre. Men skönt ska det bli i alla fall.

Hade Linda på besök efter hon slutat jobba på dagis i Borghamn, så skjutsade hem henne till Vadstena för behöver S80 själv imorgon och Alex har V70 så dom tar sig ut hit imorgon. Linda jobbar heldag imorgon och Alex skulle följa med hit ut och vara lite sällskap imorgon. Kvällen ska avslutas med handboll och Damernas kval på TV 4 sport vid halvnio.. Hoppas verkligen ögonen håller sig öppna för vill inte missa detta. Men kan ju säga att jag är dö trött men får vila i helgen..

Ha en bra dag! Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0